Monday, 9 November 2009

Moldoveanu 2009

Sfarsit de septembrie. Ajung la Sambata de Sus dupa-amiaza, impreuna cu Narcis si cu Adina. Abia coboram din masina si vedem elicopterul SMURD-ului coborand pe Valea Vistei Mari.

Elicopterul SMURD-ului cobora din creasta
SMURD

Urcam pe aceeasi vale spre refugiul Vistea Mare, se inopteaza repede, nu ne grabim, vorbim mult si ajungem pe la ora 1-1:30. Valea ne apare mult schimbata, asta datorita puternicelor viituri din timpul verii. Aici gasim un polonez care facea pentru a treia oara creasta principala a Muntilor Fagaras.
Dimineata apara putini nori, dar si vantul se face destul de bine simtit.
Se insenineaza putin si ne apar in fata in toata maretia lor Varfurile Vistea Mare(2527 m) si Moldoveanu(2544 m).

Varfurile Moldoveanu si Vistea Mare
Moldoveanu si Vistea Mare

Nu peste mult timp cucerim pentru a nu stiu cata oara cele doua varfuri, admiram privelistea si plecam spre cabana Podragu.  Nu mergem jumatate de ora si facem o mare descoperire, gasim afine rosii, asadar un nou popas.

Afine rosii
Afinele noastre

Harta Romaniei din Muntii Fagaras
Romania

Cabana Podragu printre neguri
Cabana Podragu

Trecem repede de Podragu, ajungem la Cabana Turnu, abia ce bem un ceai si se intuneca. Imediat cum te indepartezi de cabana, poteca ce duce spre orasul Victoria este tot mai rupta de viituri. Cu mare grija, mai ales eu cu frontala defecta, ajungem tustrei spre dimineata in oras si de aici incepem lungul drum spre satul Vistisoara. Ajungem aici nu mai devreme de ora 4 dimineata, luam masina si ne grabim sa nu intarziem la serviciu.
Cu atata graba si lipsa de somn reusesc sa mai adorm o data la volan, asta putin inainte de a-l lua pe Paul si de-a pleca din nou la munca tocmai in Miercurea Ciuc.

Trimite aceasta postare prietenilor tai!